Empress management services
Image default
Banen en opleidingen

Dossierbeheerder Verzekeringen

administratief medewerker

Jouw verantwoordelijkheden

Als backoffice medewerker ben je verantwoordelijk voor het beheer van de verzekeringsdossiers van individuele bedrijven en kleine bedrijven.

• Je bent het aanspreekpunt voor klanten met voornamelijk levensverzekeringen, maar ook in andere situaties (zoals auto’s, brand, aansprakelijkheid en ongevallen) kun je hen helpen.

• U kunt hun documenten up-to-date houden, verzekeringspolissen voorbereiden, u helpen de beste verzekeringsoplossing te vinden, vervolgaanpassingen doorvoeren en klanten helpen bij het oplossen van problemen.

• Je houdt contact met klanten en verzekeringsmaatschappijen.

• Door u voor te bereiden om klanten te bezoeken, kunt u klantmanagers actief ondersteunen bij zakelijke activiteiten. U informeert hen over de belangrijke signalen en kansen die u vindt.

Jouw profiel

Houd je nog steeds van het administratieve wonder van het leggen van zakelijke contacten met klanten? Wil iemand actief op zoek gaan naar de juiste verzekeringsoplossing voor zijn / haar klanten?

Beschikt u nog over de volgende mogelijkheden? Dan ben jij de bestandsbeheerder die wij zoeken!

• Je hebt een bachelordiploma, bij voorkeur in financiën, verzekeringen of juridische zaken.

• U kunt het beste al voor het eerst werkervaring opdoen in levensverzekeringen. Prioriteit met kennis van andere verzekeringsactiviteiten, interesse is vereist.

• Je bent klantgericht en servicegericht en bent actief op zoek naar de juiste oplossingen.

• Je hebt sterke managementvaardigheden, nauwkeurig werk en een redelijke structuur.

• Je werkt zelfstandig en lost problemen op.

• Bijdragen aan een goede werksfeer met een positieve instelling, betrokkenheid en enthousiasme.

• U kunt zich perfect uitdrukken in het Nederlands. Een goede kennis van Frans en Engels heeft de voorkeur.

• Je hebt pc-vaardigheden. Kennis van het Brio-pakket is een meerwaarde.

Ons aanbod

  • Een contract van onbepaalde duur heeft aantrekkelijke salarispakketten, inclusief secundaire arbeidsvoorwaarden en sociale plannen.
  • Uitgebreide opleiding en training om continue ontwikkeling mogelijk te maken.
  • Spannende positie tussen de grootste en meest innovatieve verzekeringsmakelaars in België.
  • Een organisatie heeft aandacht voor haar medewerkers in termen van prettige werksfeer, gezondheid, arbeidsflexibiliteit, autonomie, doorgroeimogelijkheden, etc.
  • Een enthousiast team en uitstekende collega’s heten u van harte welkom op de afdeling.

https://www.administratieve-medewerker.be/

Gerelateerde artikelen

Waarom rekrutering uitbesteden

Traineeship gemeente

Junior product developer