administratief medewerker Jouw verantwoordelijkhedenAls backoffice medewerker ben je verantwoordelijk voor het beheer van de verzekeringsdossiers van individuele bedrijven en kleine bedrijven. • Je bent het aanspreekpunt voor klanten met voornamelijk levensverzekeringen, maar ook in andere situaties (zoals auto’s, brand, aansprakelijkheid en ongevallen) kun je hen helpen. • U kunt hun documenten up-to-date houden, verzekeringspolissen voorbereiden, u helpen de beste verzekeringsoplossing te vinden, vervolgaanpassingen doorvoeren en klanten helpen bij het oplossen van problemen. • Je houdt contact met klanten en verzekeringsmaatschappijen. • Door u voor te bereiden om klanten te bezoeken, kunt u klantmanagers actief ondersteunen bij zakelijke activiteiten. U informeert hen over de belangrijke signalen en kansen die u vindt. Jouw profielHoud je nog steeds van het administratieve wonder van het leggen van zakelijke contacten met klanten? Wil iemand actief op zoek gaan naar de juiste verzekeringsoplossing voor zijn / haar klanten? Beschikt u nog over de volgende mogelijkheden? Dan ben jij de bestandsbeheerder die wij zoeken! • Je hebt een bachelordiploma, bij voorkeur in financiën, verzekeringen of juridische zaken. • U kunt het beste al voor het eerst werkervaring opdoen in levensverzekeringen. Prioriteit met kennis van andere verzekeringsactiviteiten, interesse is vereist. • Je bent klantgericht en servicegericht en bent actief op zoek naar de juiste oplossingen. • Je hebt sterke managementvaardigheden, nauwkeurig werk en een redelijke structuur. • Je werkt zelfstandig en lost problemen op. • Bijdragen aan een goede werksfeer met een positieve instelling, betrokkenheid en enthousiasme. • U kunt zich perfect uitdrukken in het Nederlands. Een goede kennis van Frans en Engels heeft de voorkeur. • Je hebt pc-vaardigheden. Kennis van het Brio-pakket is een meerwaarde. Ons aanbod
financieel administratief bediende |
https://www.administratieve-medewerker.be/ |