Empress management services
Image default
Aanbiedingen

Dossierbeheerder Verzekeringen

administratief medewerker

Jouw verantwoordelijkheden

Als backoffice medewerker ben je verantwoordelijk voor het beheer van de verzekeringsdossiers van individuele bedrijven en kleine bedrijven.

• Je bent het aanspreekpunt voor klanten met voornamelijk levensverzekeringen, maar ook in andere situaties (zoals auto’s, brand, aansprakelijkheid en ongevallen) kun je hen helpen.

• U kunt hun documenten up-to-date houden, verzekeringspolissen voorbereiden, u helpen de beste verzekeringsoplossing te vinden, vervolgaanpassingen doorvoeren en klanten helpen bij het oplossen van problemen.

• Je houdt contact met klanten en verzekeringsmaatschappijen.

• Door u voor te bereiden om klanten te bezoeken, kunt u klantmanagers actief ondersteunen bij zakelijke activiteiten. U informeert hen over de belangrijke signalen en kansen die u vindt.

Jouw profiel

Houd je nog steeds van het administratieve wonder van het leggen van zakelijke contacten met klanten? Wil iemand actief op zoek gaan naar de juiste verzekeringsoplossing voor zijn / haar klanten?

Beschikt u nog over de volgende mogelijkheden? Dan ben jij de bestandsbeheerder die wij zoeken!

• Je hebt een bachelordiploma, bij voorkeur in financiën, verzekeringen of juridische zaken.

• U kunt het beste al voor het eerst werkervaring opdoen in levensverzekeringen. Prioriteit met kennis van andere verzekeringsactiviteiten, interesse is vereist.

• Je bent klantgericht en servicegericht en bent actief op zoek naar de juiste oplossingen.

• Je hebt sterke managementvaardigheden, nauwkeurig werk en een redelijke structuur.

• Je werkt zelfstandig en lost problemen op.

• Bijdragen aan een goede werksfeer met een positieve instelling, betrokkenheid en enthousiasme.

• U kunt zich perfect uitdrukken in het Nederlands. Een goede kennis van Frans en Engels heeft de voorkeur.

• Je hebt pc-vaardigheden. Kennis van het Brio-pakket is een meerwaarde.

Ons aanbod

  • Een contract van onbepaalde duur heeft aantrekkelijke salarispakketten, inclusief secundaire arbeidsvoorwaarden en sociale plannen.
  • Uitgebreide opleiding en training om continue ontwikkeling mogelijk te maken.
  • Spannende positie tussen de grootste en meest innovatieve verzekeringsmakelaars in België.
  • Een organisatie heeft aandacht voor haar medewerkers in termen van prettige werksfeer, gezondheid, arbeidsflexibiliteit, autonomie, doorgroeimogelijkheden, etc.
  • Een enthousiast team en uitstekende collega’s heten u van harte welkom op de afdeling.

 

financieel administratief bediende
werken als receptionist
jobadvertentie administratief medewerker

https://www.administratieve-medewerker.be/