Het concept van dubbele reiniging – je gezicht twee keer wassen – lijkt misschien veel als je geneigd bent je huidverzorgingsroutine te haasten. Maar het is eigenlijk een snelle en eenvoudige stap die je huid superzacht maakt. Als het reinigen na een lange dag een onmogelijke opgave lijkt, dan is een dubbele reinigingsroutine iets waar iedereen van moet weten. Als het op huidverzorging aankomt, lijkt het idee van een dubbele reiniging misschien een beetje te veel voor de beautyroutine van luie meisjes. Maar hoewel het gebruik van hacks om de perfecte cat eye of beachy waves te krijgen je tijd kan besparen, kunnen een paar extra minuten op het gebied van huidverzorging een wereld van verschil maken. Een dubbele reiniging is al lang populair in Korea, en beauty editors zweren erbij. Een extra stap kan veel werk lijken (vooral na een glas of twee wijn tijdens happy hour), maar we beloven je: als je het eenmaal geprobeerd hebt, zijn die paar minuten extra de moeite waard. Hier lees je hoe je een dubbele reiniging uitvoert. Misschien moeten we de waarheid onder ogen zien en toegeven dat we weliswaar graag in een mum van tijd een Netflix-programma opzetten, maar dat het niet geweldig is voor de huid van de gemiddelde persoon. Of je nu probeert om make-up of het vuil, de oliën en de verontreinigende stoffen van de dag te verwijderen, het kan serieus moeilijk zijn voor je gezicht – en het maakt huidverzorging alleen maar lastig. Maar wees niet getreurd: er is hoop in de vorm van een dubbele reiniging. Hier bij Byrdie HQ verbeteren we al maanden onze nachtelijke schoonheidsroutine met deze truc, en we hebben zelfs een aantal van de beste Koreaanse gezichtsreinigers uitgeprobeerd om ons te helpen. Zeg maar hallo tegen een multi-tasking product: Banila Co’s Clean It Zero is je Gezichtsreiniger, maar ook je ochtendreiniger stap in één. De balsem verandert in een milde olie wanneer het op de huid wordt gemasseerd. Het verwijdert al het vreemde, inclusief make-up en vuil, zonder de huid te ontdoen van haar natuurlijke oliën. Van dit populaire K-beautyproduct zijn in de eerste drie jaar na de lancering meer dan 200 miljoen exemplaren verkocht en de verkoop blijft maar stijgen. Het geheim van de overweldigende populariteit van deze reinigende balsem is wellicht de sorbet-achtige textuur, die verandert in een olie wanneer je hem op je gezicht aanbrengt. Hij is zelfs zo populair dat er elke drie seconden een wordt verkocht! |
https://kocosmo.nl/ |
Banila Co
